«کی-بیوتی به ما الهام می‌بخشد، ما آن را ارتقا می‌دهیم.»

کارین ملول از هجده ماه پیش که به عنوان مدیرعامل منصوب شد، بر میراث فرانسوی-سوئیسی شرکت و رویکرد ترکیبی منحصر به فرد آن در زمینه آرایش و مراقبت از پوست تأکید داشته است. این شرکت که به رشد بازگشته است، اکنون چشم‌انداز خود را برای دستیابی به درآمد ۵۰ میلیون یورویی در میان‌مدت تعیین کرده است.

کارین ملول اذعان می‌کند: « بازگشت از مشاوره و سرمایه‌گذاری به یک نقش عملیاتی پاسخگو به سهامداران یک قمار بود. » هجده ماه بعد، این قمار نتیجه داده است. ملول، که یک مهندس شیمی آموزش‌دیده است، پیش از این در Solvay و L’Oréal کار می‌کرد، جایی که او برنامه‌های نوآوری باز را رهبری می‌کرد. امروز، او این تولیدکننده فرانسوی-سوئیسی را به مسیر رشد بازگردانده است.

وقتی کارین ملول در اوایل سال ۲۰۲۴ به MS Beautilab پیوست ، این شرکت در بحبوحه یک سازماندهی مجدد بزرگ بود. پس از یک دوره تغییر استراتژیک، بر تخصص اصلی خود – امولسیون‌ها، پودرها و رژ لب‌ها – و سایت‌های فرمولاسیون قدیمی خود تمرکز کرد. در این زمینه، مدیرعامل در حال ادغام مراکز تولید در فرانسه و سوئیس و در عین حال بهینه‌سازی هزینه‌ها از طریق سایت پرکن گروه در جمهوری چک بوده است. نتیجه: یک مدل عملیاتی ساده‌تر و چابک‌تر .

محصولات هیبریدی

کارین ملول توضیح می‌دهد: « مرکز تخصصی آرایش و محصولات ترکیبی ما در لیون است، در حالی که مرکز مراقبت از پوست و مواد تشکیل‌دهنده ما در سوئیس، نزدیک لوزان واقع شده است. » او ادامه می‌دهد: « ما بازگشت قدرتمندی به بازار پودر، چه پودر فشرده و چه پودر فشرده، داشته‌ایم و در عین حال رهبری خود را در رژ لب و محصولات آرایشی تقویت کرده‌ایم. »

برای برخی عملیات تولید یا پر کردن خاص، MS Beautilab همچنین می‌تواند از شبکه شرکای خود در اروپا، ایالات متحده و آسیا کمک بگیرد . « آنها متحدان استراتژیک ما هستند که ظرفیت و چابکی را برای ما فراهم می‌کنند. »

ام‌اس بیوتی‌لب به یک پایگاه مشتری متعادل از گروه‌های بزرگ و برندهای مستقل خدمات ارائه می‌دهد ، در حالی که به چند استارتاپ منتخب نیز متکی است. مدیرعامل می‌گوید: « برخی از مشتریان به دلیل دقت و شبکه صنعتی قوی ما به ما مراجعه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از چابکی و پشتیبانی اختصاصی ما قدردانی می‌کنند. راه‌حل‌های ما برای برندهایی که به دنبال فرمولاسیون‌های واقعاً استثنایی هستند، مناسب است .»

با رشد سالانه ۵ تا ۱۰ درصد ، شرکت MS Beautilab قصد دارد به سرعت از مرز ۵۰ میلیون دستگاه عبور کند. این شرکت برای تقویت رشد خود، به طور ویژه بر تسریع فروش خود در سراسر اقیانوس اطلس و نوآوری در راه‌حل‌های ترکیبی تمرکز دارد.

کارین ملول تأکید می‌کند: « ما جزو معدود شرکت‌هایی هستیم که هم در زمینه لوازم آرایشی رنگی و هم در زمینه مراقبت از پوست تخصص داریم. نوآوری ترکیبی بخشی از DNA ماست. »

شرکت MS Beautilab، به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه مراقبت از پوست صورت و لب، در تکنیک‌های آب‌پاشی داغ و همچنین امولسیون‌ها در همه دسته‌بندی‌ها سرآمد است. در زمینه مراقبت از پوست، این شرکت به خاطر فرمول‌های مؤثر خود که بدون به خطر انداختن تجربه حسی، نتایج مطلوبی را ارائه می‌دهند، شناخته شده است.

« این تخصص چندمنظوره در بازاری که آرایش در حال تبدیل شدن به مراقبت از پوست است و مراقبت از پوست به طور فزاینده‌ای رنگ‌آمیزی می‌شود، بسیار ارزشمند است. »

لمس فرانسوی

این شرکت تحت رهبری مدیرعامل جدید خود، گسترش بین‌المللی خود را تسریع می‌کند، به ویژه در ایالات متحده، جایی که دفتر فروش آن در ساحل شرقی واقع شده است .

کارین ملول توضیح می‌دهد: « ما تخصص فرانسوی-سوئیسی خود را با درک عمیقی از انتظارات محلی ترکیب می‌کنیم . ما هم با برندهای پیشرو و هم با نام‌های نوظهوری که به دنبال فرمول‌های نوآورانه هستند، همکاری می‌کنیم. این بازار، بازاری پر تقاضا است، اما به شدت پذیرای محصولات هیبریدی است – و پتانسیل رشد قابل توجهی دارد. »

در حالی که اروپا همچنان پایگاه اصلی این شرکت است ، بازار آمریکا در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد از درآمد آن را تشکیل می‌دهد.

با وجود سخت‌تر شدن موضع ایالات متحده در مورد واردات، کارین ملول همچنان مطمئن است که تقاضا برای تخصص استثنایی ادامه خواهد یافت. او می‌گوید: « لمس فرانسوی حرف آخر را نزده است و «ساخت سوئیس» همچنان یک معیار قابل اعتماد است . توانایی ترکیب فناوری‌های پیشرفته با مواد طبیعی برای ایجاد فرمول‌هایی که هم لذت حسی و هم اثربخشی اثبات‌شده را ارائه می‌دهند، چیزی نیست که بتوان آن را بداهه ساخت – این نتیجه دهه‌ها تخصص انباشته شده است. »

این مدیر اجرایی با نگاهی سنجیده به رقابت K-Beauty نگاه می‌کند . « شرکت‌های کره‌ای در زمینه‌ی حس‌گرایی و توسعه‌ی روش‌های مراقبت از پوست پیشگام بودند. آن‌ها همچنین محصولات بسیار موفقی با SPF بالا ارائه دادند. اما امروز، ما از نظر حس‌گرایی و اثربخشی چیزی برای حسادت نداریم – و وقتی صحبت از طبیعی بودن می‌شود، حتی قوی‌تر هم هستیم. »

به گفته او، قدرت K-Beauty در درجه اول در فرهنگ مراقبت از پوست آن نهفته است. « کره‌ای‌ها فقط یک محصول را توسعه نمی‌دهند – آنها یک روال منسجم پیرامون یک ماده یا یک داستان ایجاد می‌کنند. این الهام‌بخش است، اما ما تمام دارایی‌ها را برای حمایت از این اشتیاق قوی برای K-Beauty و ارتقاء آن داریم! »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا