لویی ویتون با خط تولید لوازم آرایش فوق لوکس وارد رقابت زیبایی می‌شود

رونمایی از La Beauté – اولین خط تولید لوازم آرایش لویی ویتون – که در ماه مارس اعلام شد و از آن زمان مشتاقانه منتظر آن بودیم ، بلافاصله تیترهای جهانی را به خود اختصاص داد! بخش عمده‌ای از تمرکز بر روی برچسب قیمتی بود که توسط برند پرچمدار گروه LVMH انتخاب شده بود.

لویی ویتون با رژ لب‌های معطر به قیمت ۱۶۰ دلار آمریکا (۱۴۰ یورو) و پالت‌های سایه چشم به قیمت ۲۵۰ دلار آمریکا (۲۲۰ یورو)، مرزهای تجمل را در دنیای زیبایی تا حد زیادی جابجا می‌کند .

هشت پالت سایه چشم ، ۱۰ بالم لب و ۵۵ رژ لب که در اولین مجموعه به نمایش گذاشته شده‌اند، از ۲۹ آگوست، منحصراً در ۹۲ فروشگاه لویی ویتون و سایر فروشگاه‌های لوکس منتخب در سراسر جهان به فروش خواهند رسید. پیش‌سفارش‌های آنلاین جهانی از ۲۵ آگوست از طریق وب‌سایت رسمی این برند آغاز می‌شود.

این مجموعه با مدیریت خلاقانه پت مک‌گراث ، یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های لوازم آرایشی رنگی امروز، عرضه می‌شود. بافت محصولات نرم و مرطوب‌کننده است، رژ لب‌ها جلوه‌ای براق و سایه‌های کرمی به صورت یکپارچه با هم ترکیب می‌شوند. رایحه‌ای لطیف که توسط عطرساز داخلی، ژاک کاوالیر بلترود، و با استفاده از موم گل بازیافتی ساخته شده است، در سراسر این مجموعه به مشام می‌رسد.

این بسته‌بندی آلومینیومی و برنجی قابل شارژ که توسط طراح صنعتی آلمانی، کنستانتین گرچیچ، طراحی شده است ، با مونوگرام و طرح شطرنجی نمادین لویی ویتون مزین شده است.

در بازار لوکس و پررونق، برندهای بزرگ بین‌المللی بخش زیبایی را به عنوان یک محرک قوی رشد می‌بینند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا