گروه لورآل در رقابت فناوری زیبایی، به هوش مصنوعی و نوآوری پایدار جایزه داد.

این غول لوازم آرایشی در جدیدترین دوره از رقابت نوآوری باز این گروه در منطقه جنوب آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و شمال آفریقا (SAPMENA) به پنج استارت‌آپ از استرالیا، هند و امارات متحده عربی جایزه داد.

چهار استارت‌آپ برنده عبارتند از:

  Halo AI ، شرکتی مستقر در امارات متحده عربی که به برندها کمک می‌کند تا با استفاده از تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی، همکاری‌های خود را با تولیدکنندگان محتوا گسترش دهند تا تولیدکنندگان را مدیریت، بررسی و انتخاب کنند.
 Heatseeker  استرالیا، که به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی خود، آزمایش‌های زنده و درون بازار را با مشتریان واقعی انجام دهند و شواهد سریع و کمی ارائه دهند.
  Sravathi AI (هند)، یک پلتفرم هوش مصنوعی شیمی سیلیکونی که با استفاده از هوش مصنوعی، مدل‌سازی مولکولی، بیوشیمی و مهندسی شیمی، داروهای پیشرفته را طراحی و توسعه می‌دهد و در نتیجه راه‌حل‌های جامعی را برای کشف، توسعه و تولید مقیاس‌پذیر مولکول ارائه می‌دهد.
  Without ، یک شرکت هندی علوم مواد مستقر در پونا که زباله‌های پلاستیکی “غیرقابل بازیافت” را به مواد و محصولات با کیفیت بالا و قابل بازیافت تبدیل می‌کند و از طریق یک فرآیند شیمیایی-مکانیکی ثبت اختراع شده، یک اقتصاد چرخشی ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، استارتاپ Wubble AI مستقر در سنگاپور به خاطر ارائه راهکار مبتنی بر هوش مصنوعی برای کسب‌وکارها جهت ساخت موسیقی سفارشی و بدون حق امتیاز در عرض چند ثانیه برای زیبایی‌شناسی خاص کمپین‌ها، پروفایل مخاطبان یا حال و هوای فصلی – بدون هزینه‌های سربار قانونی یا چرخه‌های تولید طولانی – جایزه «ویژه» را دریافت کرد.

برنامه نوآوری فناوری زیبایی بیگ بنگ ساپمنا (SAPMENA Big Bang Beauty Tech Innovation Program) لورآل ( L’Oréal ) به بیش از ۵۰،۰۰۰ استارتاپ رسید و درخواست‌هایی را از سراسر منطقه ساپمنا، از جمله تیم‌هایی از جنوب شرقی آسیا، هند، خاورمیانه، استرالیا و نیوزیلند، جذب کرد. طی نه ماه، استارتاپ‌ها در یک فرآیند دقیق با ارائه راه‌حل‌هایی در زمینه‌هایی مانند تجربه مصرف‌کننده، محتوا و رسانه، تجارت جدید، فناوری برای خیر و علم برای زیبایی، به رقابت پرداختند. این رقابت در فینال بزرگ در ۷ نوامبر در سنگاپور به اوج خود رسید، جایی که ۱۰ استارتاپ منتخب، ایده‌های جسورانه، مقیاس‌پذیر و مبتنی بر فناوری خود را به هیئت داوران برجسته‌ای از متخصصان صنعت از لورآل ، گوگل، متا و وروس ونچرز ارائه دادند.

استارت‌آپ‌های برنده اکنون فرصت همکاری با لورآل در یک طرح آزمایشی تجاری با یکی از ۳۷ برند بین‌المللی این گروه را دارند. آن‌ها همچنین به طور بالقوه در ۳۵ بازار در سراسر منطقه SAPMENA حضور خواهند داشت و یک سفر یک ساله مربیگری را با مدیران ارشد لورآل و شرکای این برنامه، یعنی اکسنچر، گوگل و متا، آغاز خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا