نسل زد و زیبایی: رابطه‌ای منحصر به فرد با هدایای زیبایی

Superga Beauty و Appinio داده‌های یک مطالعه اختصاصی در مورد نسل Z و عادات مراقبت از پوست و موی آنها را منتشر کرده‌اند. این نسل تخصص عمیق، انتظارات بالا برای اثربخشی و رابطه‌ای منحصر به فرد با هدایای زیبایی را نشان می‌دهد.

Superga Beauty ، شریک صنعتی برندهای زیبایی، و Appinio ، پیشرو در تحقیقات بازار در لحظه و بینش مصرف‌کننده، از یک هیئت نماینده متشکل از ۱۰۰۰ زن جوان در فرانسه در سنین ۱۵ تا ۲۵ سال – که به طور مساوی بین مصرف‌کنندگان محصولات مراقبت از پوست و مو تقسیم شده بودند و نماینده این جمعیت بودند – نظرسنجی کردند.  [ ۱ ]

یک روتین زیباییِ مسلط

طبق این مطالعه، یک چهارم زنان جوان مورد بررسی خود را علاقه‌مند واقعی به مراقبت از پوست (۲۷٪) یا مراقبت از مو (۲۴٪) توصیف می‌کنند و تقریباً نیمی از آنها علاقه زیادی به مراقبت‌های زیبایی نشان می‌دهند.

کاربران جوان لوازم آرایشی فرانسوی که مورد بررسی قرار گرفتند، روال‌های زیبایی جامعی را اتخاذ کرده‌اند، به طور منظم از ۷.۸ محصول مراقبت از پوست و ۴.۳ محصول مراقبت از مو، از جمله پاک‌کننده‌ها، سرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، پاک‌کننده‌های آرایش، ماسک‌ها، روغن‌ها استفاده می‌کنند…

انتظارات اثربخشی و شفافیت

فراتر از ارزش در برابر قیمت، نسل Z به دنبال نتایج مشهود و اثبات‌شده (۲۹٪ برای مراقبت از پوست، ۳۳٪ برای مراقبت از مو) و اثربخشی طولانی‌مدت (۲۷٪ و ۲۸٪) است.

ترکیبات طبیعی و مواد اولیه مناسب نیز از اولویت‌های اصلی آنها هستند.

رابطه قوی با هدیه دادن

علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که ۴۰٪ از کاربران محصولات مراقبت از پوست، محصولی را که به همراه هدیه فروخته شده است، خریداری کرده‌اند و ۸۶٪ معتقدند که هدیه دادن، تصویر یک برند را بهبود می‌بخشد.

به گفته شرکت‌کنندگان فرانسوی نسل Z در این مطالعه، هدیه ایده‌آل باید مطلوب، مفید و کاربردی باشد.

Superga Beauty و Appinio با ارجاع متقابل این یافته‌ها با روندهای کلان بین‌المللی، سه ویژگی کلیدی نسل Z را شناسایی کردند :

 لذت‌گرای اجتماعی  ،که برایش تجمل و زیبایی ابزاری برای ابراز وجود هستند،
  بزرگسال شیک‌پوش ، که از بازیگوشی و شادی استقبال می‌کند،
  دختر سالم ، که رفاه جامع را شکل جدیدی از ثروت می‌داند.

این شخصیت‌ها الهام‌بخش خلق سه مجموعه هدیه اختصاصی شدند که هر کدام منعکس‌کننده تجمل مبتنی بر هویت، شادی و نشاط و شادابی هستند.

« امروزه، نوآوری دیگر نمی‌تواند در انزوا اتفاق بیفتد. باید به بازار و مصرف‌کننده نهایی متصل باشد. مطالعات آپینیو به ما این امکان را می‌دهد که پیشنهادات خود را به سرعت و با بازخورد مستقیم و متناسب با شرایط تطبیق دهیم. » این گفته‌ی لسلی برئو منیگر، رئیس 

دکمه بازگشت به بالا