
نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ۳۶۰ در سال ۲۰۲۵ رکورد جدیدی از بازدیدکنندگان را ثبت کرد
یازدهمین دوره نمایشگاه تجاری Cosmetic 360 که در ۱۵ و ۱۶ اکتبر ۲۰۲۵ در Carrousel du Louvre در پاریس، فرانسه برگزار شد، پذیرای ۵۸۰۰ بازدیدکننده بود که از زمان آغاز این رویداد، رکوردی بیسابقه محسوب میشود.
این رویداد که با حضور ۲۶۰ غرفهدار ، از جمله ۳۶ استارتآپ، بر «پیشبینیها» تمرکز داشت، نوآوریهای معطوف به آینده لوازم آرایشی و بیوتکنولوژی، شامل مواد اولیه، چرخه عمر محصول، تجهیزات و بستهبندی را برجسته کرد.
کپسول پیشبینی زیستفناوری ۲۰۴۵ شرکت گرینتک، در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ۳۶۰ امسال، در مرکز توجه قرار گرفت . این کپسول با نمایش نمودار درختی که آیندههای بالقوه صنعت لوازم آرایشی را ترسیم میکرد، بازدیدکنندگان را مجذوب خود کرد و از آنها دعوت شد تا به سناریوی مورد نظر خود رأی دهند.
در کنار یک برنامه کنفرانس فشرده ، چندین حوزه تعاملی دیگر نیز به بازدیدکنندگان این امکان را داد تا قابلیتهای مدلسازی پیشبینیکننده را در زمینههای مختلف بررسی کنند: شخصیسازی بیش از حد، مواد تشکیلدهنده، بستهبندی، آزمایش و تجزیه و تحلیل، فرمولاسیون و فرآیندهای صنعتی، و موارد دیگر.
یکی دیگر از نکات برجسته این نمایشگاه ، جوایز Cosmetic 360 بود که به برجستهترین نوآوریهای ارائه شده توسط غرفهداران در شش دسته اهدا شد ( لیست کامل برندگان در اینجا موجود است: جوایز Cosmetic 360: جوایز Cosmetic 360: برندگان دوره ۲۰۲۵ چه کسانی هستند؟ ).
فرانکی بچرئو، مدیر Cosmetic 360، توضیح داد: « Cosmetic 360 به عنوان یک قطب جهانی برای نوآوری، تمام ذینفعان صنعت را برای پیشبرد پیشرفت پایدار بخش لوازم آرایشی گرد هم میآورد. ما به حمایت از این تحول افتخار میکنیم – پاسخ به انتظارات در حال تحول مصرفکنندگان و پرورش خلاقیت در سراسر اکوسیستم خود برای ساختن آیندهای مسئولانه. ما همچنین از حامیان مالی خود به خاطر تعهدشان به نوآوری و آیندهنگری عمیقاً قدردانی میکنیم. این دوره خود را به عنوان یک سکوی پرش واقعی به سوی لوازم آرایشی فردا، بهینه، نوآورانه و الهامبخش، تثبیت کرده است .»