
کازموپروف آمریکای شمالی لاس وگاس ۲۰۲۵ در میان عدم قطعیت با قدرت به پایان رسید
بیست و دومین دوره نمایشگاه Cosmoprof آمریکای شمالی لاس وگاس، علیرغم عدم قطعیتهای مربوط به زمینههای اقتصادی و سیاسی، با شتاب قوی به کار خود پایان داد. این نمایشگاه که در مرکز همایشهای ماندالای بی برگزار شد، میزبان بیش از ۱۰۰۰ برند و تأمینکننده بود.
از ۱۵ تا ۱۷ جولای، نمایشگاه Cosmoprof North America Las Vegas 2025 در بحبوحه گمانهزنیها و عدم قطعیتهای مرتبط با تهدیدهای تعرفهای ایالات متحده ، سازماندهی مجدد تجارت جهانی و تغییر پویایی مصرف برگزار شد .
در این زمینه، این رویداد B2B با میزبانی بیش از ۱۰۰۰ شرکت غرفهدار از ۴۴ کشور، جایگاه خود را به عنوان قطب پیشرو در صنعت زیبایی در قاره آمریکا مجدداً تثبیت کرد . نکته قابل توجه این است که نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کره (Korean Beauty) با افزایش چشمگیر ۵۱ درصدی برندها و تأمینکنندگان کرهای حاضر در نمایشگاه، به نفوذ چشمگیر خود در این صنعت ادامه داد.
در مورد بازدیدکنندگان، برگزارکنندگان از ۲۶۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۰۳ کشور خبر دادند. بیش از ۲۰۰ خریدار، از جمله L’Oréal، Nordstrom، Revlon و Target، به عنوان بخشی از برنامه خریداران نمایشگاه، در این نمایشگاه حضور داشتند .
روندها، نوآوری و شبکهسازی
برنامه محتوای آموزشی ، شامل جلسات و میزگردهایی در آکادمی کارآفرین، کازموپک و گفتگوهای کازموپک، طیف گستردهای از موضوعات بهروز، مانند تعامل با نسل آلفا، درک وضعیت فعلی صنعت و پیمایش دوران جدید بستهبندی زیبایی را پوشش میداد .
گزارش CosmoTrends امسال که توسط آژانس پیشبینی روند Beautystreams تهیه شده است، پنج روند زیبایی نوظهور را که در میان محصولات جدید عرضه شده توسط ۲۲ شرکت حاضر در نمایشگاه شناسایی شدهاند، برجسته کرده است. نوآوریهای برجسته شامل محصولاتی با تمرکز بر پوست حساس و واکنشپذیر ، فرمولاسیونهای احیاکننده مبتنی بر PDRN ، فناوریهای پیشرفته ماسک، ترکیبات چندمنظوره دستگاه-محلول و درمانهای پیشرفته مراقبت از لب بود .
«تجربه کلی با کازموپروف بسیار مثبت بود. تیم بازار نوردستروم به نمایشگاه آمد تا برندهای جدید در حوزه زیبایی را برای راهاندازی در پلتفرم آنلاین ما کشف کند و ما کاملاً این کار را انجام دادیم. احساس کردیم برندهای باکیفیتی در نمایشگاه حضور دارند که تمام معیارهای ما را برآورده میکنند و بسیار علاقهمند به ورود به پلتفرم نوردستروم هستند.» این را کیتی پتروسکی، مدیر ارشد خرید برند برای بازار نوردستروم، اظهار داشت .
دکتر ویتنی هوونیچ و هیلاری شیو، بنیانگذاران اسپوج ، محصول ضد آفتاب خود را در این نمایشگاه رونمایی کردند و گفتند: «عضویت در برنامه کشف زیبایی [در داخل Cosmoprof آمریکای شمالی لاس وگاس] یک تجربه واقعاً متحولکننده بود – تجربهای که باعث دیده شدن ارزشمند، شناخت معنادار در صنعت و دسترسی به مخاطبین ارزشمند شد که تأثیر ماندگاری بر رشد ما خواهد داشت.»
با نگاهی به آینده
ایستگاه بعدی Cosmoprof North America، ساحل میامی برای سومین دوره Cosmoprof North America Miami است که برای ۲۷ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۶ برنامهریزی شده است.
بیست و سومین دوره نمایشگاه Cosmoprof آمریکای شمالی لاس وگاس از ۱۳ تا ۱۵ جولای ۲۰۲۶ با فرمت جدید تاریخ، از دوشنبه تا چهارشنبه در مرکز همایشهای ماندالای بی برگزار خواهد شد.