گروه زیبایی نوآورانه با خرید Centdegrés، قابلیت‌های خلاقانه خود را افزایش می‌دهد

این آژانس طراحی و برندسازی که در سال ۱۹۸۸ توسط دیوید نیتلیچ و الی پاپیرنیک تأسیس شد، به مجموعه‌ی گروه زیبایی نوآورانه (IBG) ، ارائه‌دهنده‌ی جهانی راه‌حل‌های آرایشی و بهداشتی، پیوسته است .

Centdegrés که در اروپا، آسیا، خاورمیانه و هند مستقر است، به دلیل تخصص خود در توسعه برندها، محصولات و فضاهای خرده فروشی برای بازارهای masstige، prestige و Luxury شناخته شده است. مشتریان آن شامل بازیگران اصلی فرانسوی و بین المللی مانند LVMH، Cartier، Lacoste، Lafuma، Dyptique، OmanLuxury، To Summer، Ojar، Le Bon Parfumeur، Kiko Milano و Shrumei هستند. بنابراین Centdegrés تخصص خلاقانه مکمل را برای IBG به ارمغان می‌آورد ، که تاکنون عمدتاً بر تخفیف برای بخش‌های masstige متمرکز بوده است.

از طریق این ادغام، این دو نهاد قصد دارند انتظارات برندها و سایر ذینفعان کلیدی در صنعت زیبایی و عطر را در بحبوحه افزایش عرضه محصولات در بازاری که به طور فزاینده‌ای رقابتی و جهانی شده است، به طور مؤثرتری برآورده کنند.

الی پاپیرنیک، یکی از بنیانگذاران سنتدیگرس ، گفت: «در طول یک سال گذشته، ما ترکیب تخصص‌هایمان را برای کشف بازارهای استراتژیک با هم آزمایش کرده‌ایم. یک مکمل واقعی، چه از نظر خطوط تجاری و چه از نظر موقعیت‌های جغرافیایی، پدید آمده است. نقاط قوت خلاقانه ما در کنار هم، یک نهاد واحد را شکل می‌دهد که به عنوان شریک قابل اعتماد برای برندها در سراسر جهان قرار می‌گیرد.»

آژانس‌های Centdegrés در چین (پکن، شانگهای، گوانگژو و هنگ کنگ) شامل این توافق‌نامه نمی‌شوند و به طور مستقل تحت رهبری دیوید نیتلیچ به فعالیت خود ادامه خواهند داد، ضمن اینکه یک همکاری تجاری و استراتژیک با IBG برقرار می‌کنند .

IBG که در سال ۲۰۱۹ توسط خاویر لکلرک دو هاوتکلوک و تحت نظارت آلبه‌آ تأسیس شد، متعلق به شرکت Fremman Capital است . این گروه در سال ۲۰۲۴ به گردش مالی ۳۸۰ میلیون دلار دست یافت و در حال حاضر حدود ۴۰۰ نفر را استخدام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا