آرایش جسورانه پیش بینی زیبایی Superdrug برای سال 2025
Superdrug با بیش از 790 فروشگاه در سراسر بریتانیا و ایرلند، پس از Boots، دومین خرده فروش بزرگ سلامت و زیبایی در بریتانیا است. این بخشی از گروه AS Watson مستقر در هنگ کنگ است .
وقتی صحبت از زیبایی در بریتانیا به میان میآید، سال 2025 شاهد گسترش روندهای از قبل موجود، به ویژه در مراقبت از پوست خواهد بود. با این حال، طبق گفتهی خردهفروش سلامت و زیبایی Superdrug، آرایش جسورانهتر میشود در حالی که اهمیت تجربه در خردهفروشی ادامه خواهد یافت.
این خردهفروش بریتانیایی پیشبینیهای زیبایی و سبک زندگی خود را برای سال 2025 بر اساس بینشها و عادات مصرفکننده در 12 ماه گذشته و همچنین بازخورد پانل نوآوران جدید خود، مجموعهای متشکل از نوجوانان 13 تا 16 ساله که کار میکنند، فاش کرده است. با خرده فروش در 6 ماه گذشته برای ارائه بینشی در مورد آنچه که نسل بعدی واقعاً می خواهد و نیاز دارد.
در حالی که سال گذشته همه چیز درباره پاکسازی پیشرفته، پوست حساس، SPF و طول عمر پوست بود، تیم متخصصان سلامت و زیبایی Superdrug انتظار دارند که سال 2025 متمرکز بر مراقبت از پوست متخصص، آرایش جسورانه و رویدادهای داخل فروشگاه باشد .
- پاکسازی پیشرفته
در سال گذشته، مصرف کنندگان به وضوح بر مراقبت از پوست خود با پاکسازی و مواد پیشرفته متمرکز بودند. Superdrug بر این باور است که این روند همچنان باقی می ماند زیرا مردم به دنبال حفظ سد پوستی و میکروبیوم های پوست خود هستند .
برای پاسخگویی به تقاضا، Superdrug میگوید که به توسعه فرمولهای برند خود ادامه میدهند تا مشتریان را قادر میسازد تا با این روند با قیمتی مقرون به صرفه درگیر شوند. Superdrug همچنین قصد دارد در سال 2025 طیف جدیدی از مراقبت از پوست را به طور خاص برای پوست Gen Alpha معرفی کند تا مراقبت های پوستی مناسب با سن و مواد تشکیل دهنده را ارائه دهد.
2- پررنگ زیباست…
این خردهفروش انتظار دارد آرایش چشمهای جسورانه در سال 2025 بزرگ شود و خط چشمهای ضخیم و رنگهای رنگی دوباره بازگردد .
3- زیبایی بین المللی
هجوم آرایش و مراقبت از پوست کره ای در بریتانیا ادامه دارد زیرا عاشقان زیبایی بریتانیایی از TikTok الهام می گیرند تا روندهای جدید و بین المللی را امتحان کنند.
برای دسترسی بیشتر به محصولات کره ای و بین المللی، Superdrug مارک های بیشتری از جمله Beauty of Joseon، AXIS-Y و Haruharu را به بازار آنلاین خود اضافه می کند
4- پپتیدها
پپتیدها مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست در سال 2025 خواهند بود زیرا مردم به دنبال ساده کردن روال خود هستند. پپتیدها در مراقبت از پوست همچنان مورد تقاضا خواهند بود. مرطوب کننده پپتید Me+ Peptide Moisturizer با نام تجاری Superdrug یکی از پرفروش ترین برندهای این برند بوده است
5- تجربه فروشگاه
خریداران زیبایی تحت تأثیر رسانههای اجتماعی و بیش از پیمایش محصولات در تلفن خود، به دنبال کسب بیشتر از تجربه خرید خود هستند. در سال 2025، رویدادهای درون فروشگاهی کلمه در خیابان خواهند بود!
12 ماه گذشته برای مصرف کنندگان هیجان انگیز بوده است . ما پیشبینی میکنیم که با توجه بیشتر مردم به روتینهای مراقبت از پوست و موادی که روی پوست خود میگذارند، مراقبت از خود همچنان در اولویت اصلی خواهد بود. ما همچنین معتقدیم که مشتریان خواهان یک تجربه خرید شخصی تر و تعاملی هستند. ما از ادامه نوآوری در صنعت هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر ارائه رویدادهای بیشتر و محصولات جدید برای مشتریان خود هستیم .