ریحانا و رقابت جدید( محصولات جدید در برند فنتی)
اولین محصولات فنتی بیوتی در 8 سپتامبر 2017 به فروش رفت. این راه اندازی همزمان با همکاری ریحانا با پوما در هفته مد نیویورک بود. در ایالات متحده، این خط در فروشگاه های Sephora، در وب سایت Sephora و در وب سایت Fenty Beauty راه اندازی شد. در بریتانیا، Fenty Beauty تا ماه مه 2019 در انحصار فروشگاههای هاروی نیکولز بود. جایی که این خط در شیمیدانهای خیابانی Boots UK نیز موجود میشد.در حال حاضر، Fenty Beauty در 17 کشور در دسترس است.
محصولات Fenty Beauty برای طیف وسیعی از سایههای ارائه شده، تحسین جهانی را به خود جلب کردهاند، بهویژه برای گنجاندن سایههای تیرهتر برای زیرسازی Pro Filt'R خود، که به یک رنگ طولانی اشاره میکند. شکاف انتقادی در پیشنهادات صنعت آرایشی برای زنان سیاه پوست و سایر زنان رنگین پوست. بسیاری از برندها به زودی از نمونه Fenty پس از انتشار اولیه خود پیروی کردند و سایه های فراگیر بیشتری را به مجموعه های خود اضافه کردند. عرضههای بعدی محصولات و خطوط جدید به دلیل نداشتن سایههای فراگیر و عدم رعایت استانداردهای جدید تعیینشده توسط Fenty Beauty، مانند خط KKW Beauty کیم کارداشیان، به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفت.
در 23 نوامبر 2017، اولین رنگ لب استونا، یک رژ لب مایع قرمز و طولانی مدت، منتشر شد که اشتیاق زیادی را برانگیخت. لتیسیا میراندا با بررسی این محصول در BuzzFeed News، به تاریخچه بحث و جدل در مورد رژ لب قرمز برای زنان رنگینپوست اشاره کرد و گفت که زمینه انتخاب رنگ برای Stunna را "مطمئنانه، متضاد، بدون عذرخواهی" کرده است. پس از انتشار رنگ قرمز اصلی Stunna Lip Paint، Fenty Beauty چهار رنگ دیگر را به رنگهای صورتی کودک، برهنه هلویی، قهوهای شکلاتی و مشکی منتشر کرد.
در 6 آوریل 2018، Fenty Beauty سه محصول را در مجموعه Beach, Please عرضه کرد. اولین محصول بدن Fenty Beauty "Body Lava"، یک محصول مایع است که میتوان آن را به هر قسمتی از بدن برای روشنایی کوبید. برای استفاده از لاوا بدن، برس کابوکی به صورت جداگانه قابل خرید است. در همین حال، Fairy Bomb Glittering Pom Pom هم اپلیکاتور و هم محصول است: وانیلی-نارگیل پوم پوم با رایحه وانیلی-نارگیل با زرق و برق رزگلد طراحی شده بود که برای همه رنگ های پوست طراحی شده بود. مدت کوتاهی پس از عرضه محصولات لومینایزر، Fenty Beauty در عربستان سعودی راه اندازی شد.
در 4 اکتبر 2018، Fenty Beauty مجموعه زمستانی خود را به نام "ChillOwt"، راه اندازی کرد که شامل انواع محصولات با تم زمستانی و رنگ های سرد بود. این مجموعه شامل پالت فویل کیلاوات (پالت هایلایتر با هفت سایه متالیک)، "Snow Daze" و "Snow Nights" (دو ست رژ لب) و مجموعه ای از مداد رنگی برای لب و چشم و "پودرهای بهمن" بود.
در 11 ژانویه 2019، Fenty Beauty کانسیلر روتوش فوری Pro Filt’r را در 50 رنگ عرضه کرد. علاوه بر این، Pro Filt’r Foundation 10 سایه جدید اضافه کرد، که سایه های کانسیلر و زیرسازی با همان تعداد مطابقت دارند. پودر تنظیم کننده روتوش فوری Pro Filt'r (محصول پودر تنظیم) نیز در هشت رنگ شفاف و همچنین مجموعه ای از ابزارهای زیبایی از جمله Powder Puff Setting Brush 170، Precision Concealer Brush 180 و Lil Precision Makeup Sponge Duo 105 عرضه شد.
در 17 فوریه 2022، ریحانا اعلام کرد که فروشگاههای Ulta Beauty از 6 مارس 2022 شروع به حمل محصولات Fenty Beauty خواهند کرد.[
در 10 می 2022، ریحانا اعلام کرد که Fenty Beauty در 8 کشور آفریقایی، غنا، کنیا، بوتسوانا، آفریقای جنوبی، نامیبیا، نیجریه، زامبیا و زیمبابوه در 27 می 2022 در دسترس خواهد بود.
ا