رنگ کرم سال ها ست که عضو رنگ های اصلی در دنیای مد و فشن محسوب می شود. این رنگ در استایل نشان دهنده جدیت، و از لحاظ روان شناسی نشان دهنده راحتی، فروتنی و گشاده رویی است. رنگ کرم یک رنگ خنثی محسوب می شود و به همین دلیل ست کردن آن با دیگر رنگ ها کار دشواری نیست؛ و می تواند به استایل شما یک حالت جاودانه و درجه یک بدهد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی دانند لباس های کرم رنگ خود را با چه رنگ هایی ست کنند، ما در این مقاله به نحوه ست کردن این رنگ زیبا می پردازیم. پس تا انتها ی این مقاله با ما همراه باشید.

سفید و کرم
اگر از آن دسته افرادی هستید که به رنگ های روشن علاقه زیادی دارند؛ به شما پیشنهاد می کنیم که از ترکیب رنگ سفید و کرم در استایلتان استفاده کنید. سفید و کرم در کنار یک دیگر، باعث روشنی و درخشندگی استایلتان می شود. یک شلوار مام فیت کرمی با مانتو شومیزی سفید، می تواند یک استایل کژوال جذابی برای تابستان به شما هدیه دهد.

 

 

 

مشکی و کرم
رنگ مشکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین رنگ ها محسوب می شود. این رنگ اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و باعث جذابیت شما می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این رنگ که باعث خاص تر شدن آن شده است؛ انعطاف پذیری آن است. ترکیب رنگ مکشی و کرم برای استایل های غیر رسمی یک انتخاب فوق العاده است. اگر می خواهید یک استایل تاثیر گذار داشته باشید، حتما از مشکی و کرم کمک بگیرید. همچنین می توانید مانتو های کرمی خود را با شلوار مشکی ست کنید.

 

نحوه ست کردن رنگ مشکی و کرم

 

خاکستری و کرم
اگر می خواهید یک استایل مینیمال داشته باشید؛ رنگ کرم را با خاکستری ست کنید. ترکیب این دو رنگ در کنار هم آرامش را تراوش می کند. و از آن جایی که رنگ های خاکستری ته رنگ ندارند، تقریبا سطح اشباع رنگ کرم را دارا هستند. این ویژگی باعث می شود استایل شما را ساده و متعادل نشان دهد. شما می‌ توانید این ترکیب را با کفش ‌های قرمز، مشکی یا نارنجی، لوازم جانبی یا کیف پول زنده کنید.

 

نحوه ست کردن رنگ کرم با خاکستری

 

خاکی و کرم
خاکی، یک نوع قهوه ای کم رنگ که ملایم تر از خرمایی و در عین حال تیره تر از بژ است. این یک رنگ ضروری در لباس مردانه، به ویژه در لباس های چینی به شمار می آید. همچنین یک رنگ استاندارد برای شلوار های نخی مردانه و زنانه محسوب می شود. خاکی و کرم در کنار هم می توانند بیانگر اعتماد به نفس و قدرت باشند، زیرا یاد آور لباس های نظامی هستند. می‌ توانید با استفاده از کیف یا کفش ‌هایی با روشن، یک استایل زنانه بسیار شیک بسازید.

زرد و کرم
اگر می خواهید در استایلتان شادی و خوش بینی را القا کنید، زرد را با رنگ کرم ست کنید. زیرا رنگ زرد معمولا با شادی، اوقات خوش، خنده و خوش بینی همراه است. وقتی رنگ زرد در کنار کرمی قرار می گیرد، می تواند یک تعادل قابل توجهی ایجاد کند و باعث کامل شدن استایل شما شود. یک لباس کرم با گل های زرد برای مهمانی ها و مجالس ایده آل است. شما حتی می توانید یک کت زرد رنگ را با شلوار کرم یا دامن کرم ست کنید.

نارنجی و کرم
نارنجی شادی آور طبیعت است و دلالت بر سر زندگی، هیجان و مثبت بودن؛ دارد. وقتی لباس ‌های کرم خود را با نارنجی ست می ‌کنید، می‌ توانید درخشندگی و انرژی بالایی را از خود بیرون بیاورید. شما می توانید برای استایل های پاییزی خود ژاکت نارنجی را با شلوار کرمی ست کنید.

 

استایل با رنگ نارنجی و کرمی

 

سبز و کرم
اگر می خواهید در استایلتان حس آرامش را القا کنید، از ترکیب رنگ کرم و سبز غافل نشوید. زیرا طبیعت نرم و آرام رنگ کرم با آرامشی که در رنگ سبز است رابطه مستقیمی دارد. همچنین ترکیب این دو رنگ با یک دیگر ظاهری تازه و الهام گرفته از طبیعت به استایل شما می دهد. سبز یک رنگ با طراوت و آرام است و زمانی که در کنار کرمی قرار می گیرد یک استایل بی نظیر می سازد.

 

نحوه ست کردن رنگ کرم با سبز

 

کرم و قرمز
به طور کلی رنگ قرمز در کنار رنگ های خنثی باعث روشنی و جذابیت آن ها می شود. رنگ قرمز و کرم، کنتراست زیبایی ایجاد می کنند و ظاهری زنانه، جذاب و محبوب به استایل شما می دهند. ترکیب قرمز با کرم یک ایده بسیار جذاب برای لباس های مجلسی و مهمانی است. زیرا روشنایی رنگ قرمز تضاد کاملی با کرم دارد.

قهوه ای و کرم
یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین رنگ ها برای ست کردن با رنگ کرم، قهوه ای است. اگر برای استایل های زمستانی خود به دنبال یک استایل شیک و با کلاس هستید؛ حتما لباس های کرم رنگ خود را با قهوه ای ست کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این ترکیب رنگ این است که هرگز قدیمی نمی شود. شما می توانید پالتو ی قهوه ای خود را با شلوار کرمی ست کنید.

 

نحوه ست کردن کرم با قهوه ای

 

آبی و کرم
اگر می خواهید رنگ کرم در استایلتان بهتر دیده شود، آن را با رنگ آبی ست ست کنید. کرم با تناژهای مختلفی از رنگ آبی به راحتی ست می شود، اما باید به تناژ رنگ کرم نیز دقت کنید.

 

نحوه ست کردن رنگ آبی با کرمی

 

صورتی و کرم
یکی از زیبا ترین و شیک ترین رنگ هایی که می توان در کنار رنگ کرم با آن استایل جدید ساخت، رنگ صورتی است. اما هر تناژ صورتی را نمی توان در کنار رنگ کرم قرار داد. صورتی خیلی روشن مانند صورتی پنککی بهترین انتخاب برای ست کردن با کرمی است.

 

نحوه ست کردن کرم با رنگ صورتی

 

ما در این مقاله به نحوه ست کردن رنگ کرم پرداختیم و دانستیم که چگونه این رنگ را در استایل های خود به کار ببریم تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشیم. حال نظر شما در این باره چیست؟ شما کدام یک از این ترکیب رنگ ها را می پسندید؟ به نظر شما رنگ کرم با چه رنگ های دیگری ست می شود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.