زیباترین استایل های پاییزی و ترندی امسال را بشناسید
فصل پاییز، فصل استایل های خوش آب و رنگ با آیتم های خاص پاییزی است. رفته رفته با سرد شدن هوا، لباس های تابستانی جای خود را به لباس های گرم پاییزی می دهند. یکی از ویژگی های این فصل، عدم ثبات آب و هوا است. به این معنی که ممکن یک روز پاییزی با سرما شروع شده، در ظهر گرم و تابستانی و در شب نیز خنک و بارانی باشد. از این رو یک کمد پاییزی مناسب باید بتواند نیاز هر شخص را در نوسانات آب و هوای پاییز تأمین کند. در این مطلب از برنس سعی داریم مناسب ترین آیتم های فصل پاییز، و همچنین چند نمونه از زیباترین استایل های پاییزی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

قدم اول برای داشتن یک استایل پاییزی مناسب، این است که شما آیتم های کاربردی هر سبک را شناسایی کرده و با آن ها استایل مناسب خود را بسازید. یکی از نکات مهم در انتخاب این آیتم ها، توجه به رنگ است. رنگ های متناسب با فصل پاییز و همچنین رنگ های کاربردی نظیر رنگ های خنثی، زیبایی استایل پاییزی شما را دو چندان خواهند کرد. در ادامه چند نمونه استایل خاص پاییزی متناسب با هر موقعیت را به شما معرفی خواهیم کرد.

استایل پاییزی با بارانی یا ترنچ کت
از کاربردی ترین و شیک ترین آیتم های فصل پاییز، می توان به بارانی یا ترنچ کت اشاره کرد. بارانی ها لباس های مقاوم و نسبتاً گرمی هستند که می توان آن ها را با آیتم های بسیاری استایل کرد. انواع بارانی بلند و کوتاه با رنگ های نود پاییزی، از بهترین انتخاب ها برای استایل پاییزی شما هستند. بارانی را می توانید با بافت، شلوار نیم بگ و شلوارهای جذب استایل کنید. اما نقطه قوت داشتن استایلی شیک با بارانی، استایل این آیتم با بوت و نیم بوت است. بارانی بلند با شلوار جین یا لگ جذب از استایل های پاییزی پیشنهادی ما به شماست. شلوار های نیم بگ و مام نیز در کنار بارانی ترکیبی جذاب می سازند.

 

استایل پاییزی با ترنچ کت

 

استایل پاییزی با ژیله و شومیز سفید
یکی از استایل های ترندی این روزها در میان خانم ها، استایل با شومیز و ژیله است. ژیله های بافت آیتم های مناسبی برای فصل پاییز هستند. ژیله ها بدون آستین هستند و معمولاً گرمای زیادی ندارند؛ به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای روزهای نه چندان سرد پاییزی به شمار می روند. ژیله های ساده تک رنگ و مدل های چهارخانه، مدل هایی همیشه ترند و کاربردی اند. بهترین حالت این است که این مدل ها را شومیز سفید، برای داشتن یک استایل لایه ای خاص ترکیب کنید. ژیله و شومیز با شلوارهای جذب چرمی نیز بسیار زیبا هستند.

 

استایل با ژیله و شومیز سفید

 

استایل پاییزی با کت کوتاه و شلوار بوت کات
استایل با کت، از زیباترین استایل های پاییزی است؛ به خصوص اگر کت های کوتاه انتخابتان باشند. کت های کوتاه در پاییز امسال آیتم های محبوبی هستند و در کنار شلوارهای اندکی آزادتر همنشینی خوبی دارند. شلوارهای بوت کات و نیم بوت ها را با کت های کوتاه امتحان کنید. این سبک استایل حالتی نیمه رسمی دارد و برای دورهمی های پاییزی انتخاب مناسبی است.

 

استایل با کت کوتاه

 

استایل پاییزی با بافت و دامن بلند
از استایل های کلاسیک و خانومانه پاییزی، می توان به استایل با دامن ها اشاره کرد. در پاییز نیز شما می توانید این آیتم را با بلوز بافت بپوشید. دامن های مخملی بلند را می توانید جایگزین شلوار کرده و با پالتو و دیگر آیتم های پاییزی استایل کنید. این مدل دامن ها معمولاً یا به صورت جذب و یا به صورت فون دوخته می شوند. برای جلوه بیشتر استایل نهایی تان نیز از اکسسوری ها غافل نشوید. بهترین حالت این استایل این است که لباس بافت را داخل دامن قرار داده و از کمربندی خاص با رنگی متناسب با دیگر آیتم ها برای امضای استایل تان استفاده کنید.

 

استایل با دامن بلند پاییزی

 

استایل پاییزی با کت کشمیر
از دیگر کت های پاییزی ترندی و شیک، می توان به کت های کشمیر اشاره کرد. یکی از مزایای این کت ها، جنس کشمیر فوق العاده شان است. پارچه های کشمیر پارچه هایی ظریف از الیاف موی بز هستند که گرمای خوبی دارند. این پارچه ها همچنین از مقاومت بالایی برخوردارند و عایق بسیار خوبی هستند. کت های کشمیر را می توانید در انواع طرح های ساده و چهارخانه پیدا کرده و با آن ها یکی از زیباترین استایل های پاییزی را داشته باشید. این کت ها با انواع شلوار و بوت های زمستانی به راحتی استایل می شوند.

 

استایل با کت کشمیر

 

استایل پاییزی با هودی
هودی محبوب ترین آیتم کژووال در استایل های پاییزی است. این لباس یکی از کاربردی ترین لباس ها برای فصول سرد سال به شمار می رود. هودی ها به دلیل کلاه و جیب بزرگی که در قسمت جلوی خود دارند، دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد هستند. از دیگر مزایای هودی، می توان به راحت استایل شدن آن ها اشاره کرد. هودی را می توان با انواع وست، پافر، پالتو، کت جین و دیگر آیتم های زمستانی استایل کرد. این پاییز می توانید انواع هودی را با وست های رنگ خنثی استایل کرده و بدرخشید.

 

استایل با هودی

 

استایل پاییزی با مانتوهای جلو بسته بلند
مانتوهای جلو بسته امسال از ترندی ترین آیتم ها بوده اند. این مدل بسیار کاربردی و راحت است. مدل اوورسایز و بلند مانتوهای جلو بسته، آن ها را به گزینه ای مناسب برای محیط های کاری و دانشگاه تبدیل کرده است. مانتوهای جلو بسته پاییزی معمولاً با پارچه هایی نظیر شانل، جیر، تدی و دیگر پارچه های نسبتاً ضخیم پاییزی دوخته می شوند. مانتوهای جلو بسته حالتی نیمه رسمی دارند و بهتر است در قد و سایز فیت و مناسب انتخاب شوند. این مدل مانتو جذاب و کاربردی را می توانید با نیم بوت و بوت های ترندی ترکیب کنید. همچنین اگر می خواهید استایل نهایی خود را از یکنواختی خارج کنید، بستن کمربند پهن بر روی مانتو جلو بسته بلند انتخابی مناسب است.

 

استایل زیبای پاییزی با مانتو جلو بسته بلند

 

فصل پاییز با زیبایی و رنگ و لعاب خاصش، فصل لباس های جذاب پاییزی است. از آن جایی که پاییز فصلی بی ثبات است و آب و هوایی نه شبیه تابستان و نه شبیه زمستان دارد، انتخاب لباس مناسب اندکی سخت می شود. از این رو بهتر است ابتدا آیتم های کاربردی و مناسب فصل پاییز را قبل از انتخاب استایل مورد نظر شناسایی کنید. در این مطلب چند آیتم کاربردی که با آن ها می توانید زیباترین استایل های پاییزی را داشته باشید، معرفی کردیم. امیدواریم خواندن نکات این مطلب برایتان سودمند واقع شده باشد.